Chris Oyakhilome (Pastorul Chris) – proclamatie de credinta

Proclamatii de credinta
Pe baza parteneriatului meu, sunt zilnic transportat de la un nivel glorie la altul. Cresc zilnic in putere si in vitalitate; boala si infirmitatea nu au loc in trupul meu.
……………………………………………………………………………………………………..
Nici o arma faurita impotriva mea nu va avea succes. Eu am viata lui Dumnezeu in mine.Sanatatea si infirmitatea nu au loc in mine Nici o boala nu ma va insoti vreodata, nici o neputinta nu se va lipi de trupul meu.
……………………………………………………………………………………………………….
Cristos locuieste in mine;trupul meu este templu Duhului Sfant;de aceea refuz sa ma obisnuiesc cu orice fel de infirmitate. Cuvantul lui Dumnezeu in mine biruieste orice stare de boala. Trupul meu radiaza de sanatate si vitalitate. Eu sunt binecuvantat din orice directie.
………………………………………………………………………………………………………
Asteptarile diavolului cu privire la mine au fost rasturnate sunt indestructibil si inepuizabil. In calea mea nu exista moarte si nici esec. Eu umblu pe carari binecuvantate, de prosperitate si biruinta.
……………………………………………………………………………………………………….
Tot ceea ce am nevoie pentru o viata prospera si glorioasa este disponibil pentru mine. Viata mea va fi in permanent o marturie a bunatatii si harului lui Dumnezeu in Numele puternic al lui Isus. Amin.

Observatie: Efectul acestor declaratii sunt posibile “pe baza parteneriatului meu…”(“semanarea semintelor” , zeciuieli si daruri) asa cum se afirma la inceputul acestor “Proclamatii” si nu numai in “Numele lui Isus asa cum se afirma in finalul acestei “Proclamatii”.
Aceasta “rugaciune – proclamatie” a “partenerilor”  pastorului Chris nu are nicio asemanare cu rugaciunea “Tatal nostru” pe care Isus a spus-o.

Observati cata infatuare razbate din aceste declaratii-proclamatii de credinta?

Viata prospera si glorioasa…pentru asta s-a rugat vreodata Pavel, care a spus ca cetatenia lui este in Ceruri, si a muri este un castig? Pai carismaticii astia au facut din Dumnezeu un tonomat, baga o moneda, adica o rugaciune si primesc ce vor ei, masini, haine luxoase, vile, vindecare de orice boala, orice practic!

„Trupul meu radiaza de sanatate si vitalitate”…ce hilar! sa ne gandim la cei care si-au dat trupul sa fie ars pentru Cristos…aceia nu-si doreau cu orice pret sanatate si vitalitate!

Eu am impresia ca acesti carismatici sunt atat de creduli incat isi inchipuie ca pot sa-si creeze un fel de microclimat paradisiac numai al lor aici pe Pamant! Ca sa nu mai vorbesc de liderii lor, care sunt mari escroci speculand aceasta credulitate.

6 răspunsuri la „Chris Oyakhilome (Pastorul Chris) – proclamatie de credinta

Lasă un comentariu